Monday 7 January 2013

BeliOnline.com.my

MultiBiz Marketing telah ditubuhkan pada tahun 2010. Kami telah berjaya menyediakan satu laman ecommerce melalui BeliOnline.com.my yang memberi satu cara penempahan online yang menyenangkan pelanggan dan BeliOnline Agen (BOA)  buat tempahan 24 jam sehari. Dengan ini kami telah berjaya menggabungkan teknologi internet dengan urusan perniagaan harian kami tanpa sempadan melalui internet. 

Pengalaman kami dalam bidang perniagaan trading dan juga ICT membolehkan kami berjaya membina laman web "eDagang" kami iaitu BeliOnline.com.my . Hari ini kita tidak dapat lari dari dunia internet. Setiap hari pengguna internet akan bertambah, beribu-ribu pengguna baru internet dilahirkan setiap hari di seluruh dunia. Pada tahun 2009 pengguna internet di Malaysia akan mencecah lebih dari 15 juta orang.

BeliOnline.com.my dapat memberi peluang kepada semua agen dan pelanggan  menceburi perniagaan bisnes e-Dagang. Kami bersedia memberi bantuan dari segi pengajaran dan latihan cara mengguna e-Commerce yang betul melalui laman web BeliOnline.com.my

Melalui BeliOnline.com.my ia dapat meningkatkan perkhidmatan pelanggan yang lebih baik dimana pelanggan boleh menempah produk kami secara online . e-Dagang adalah "trend" terkini yang menjadi semakin popular di seluruh dunia. Agen BeliOnline akan membuat penghantaran terus kepada pengguna yang membuat tempahan. Seterusnya kita  dapat melibatkan diri dalam perniagaan e-Dagang (e-Commerce) dan memberi peluang kepada semua Agen  BelinOnline memperkembangkan pasaran mereka tanpa sempadan.

Pelanggan juga berpeluang menjana  pendapatan lumayan  dengan memperkenalkan produk kami kepada seberapa ramai kenalan dan mendapat ganjaran tunai secara online.

No comments:

Post a Comment